Comunicat de la Federació Local de València

Des de la Federació Local de València s’informa:

• Que els nostres locals, de moment, continuaran oberts per a donar servei d’atenció al públic, serveis jurídics i altres, però es demana que les persones prioritzen l’atenció via telefònica i telemàtica i acudir solament si és imprescindible.

En esta pandèmia hem d’actuar pel bé comú, perque les mesures són per protegir  les persones més vulnerables.

Comunicado de la Federación Local de València:

Que nuestros locales, de momento, continuarán abiertos con el fin de poder dar servicio de atención al público, servicios jurídicos y otros, pero se pide que las personas prioricen la atención vía telefónica y telemática y acudir solamente si es imprescindible.

En esta pandemia hemos de actuar por el bien común, porque las medidas son para proteger a las personas más vulnerables.

• Tel 96 3834440
  • Fax 96 3834447