Manifestació per la jubilació als 60 anys i l’aplicació dels coeficients reductors

La CGT i la plataforma per la jubilació als 60 anys organitza una nova jornada de lluita el 10 d’abril a les 12.00 hores a Barcelona per la jubilació als 60 anys i l’aplicació dels coeficients reductors per als conductors professionals urbans i interurbans de passatgers i mercaderies.

Des del sindicat de transports, comunicacions i mar de CGT-València hem organitzat un autobús per a assistir a aquesta manifestació i lluitar pels drets de les treballadores d’un sector que necessita urgentment d’aquestes mesures.

Per a vindre amb nosaltres pots trucar al telèfon 963834440 o acudir a la nostra seu sindical en l’avinguda del Cid, 154 de València. L’autobús eixirà el dia 10 d’abril a les 6 del matí des de la nostra seu sindical.

CGT és l’única Organització integrant de la Plataforma inicial que ha continuat amb els acords de les assemblees realitzades fins a la data. Des de CGT entenem que és un objectiu clar i concret i el millor que podem plantejar per als nostres majors d’ara i els del futur, recordem que tots portem un vell dins.

Estem convençuts que aquelles Organitzacions que no veuen aquesta mobilització, aviat plantejaran altres mobilitzacions alternatives i que per descomptat també seran benvingudes, ja que de no fer-ho, s’entendria que han abandonat aquesta lluita, rendint-se sense ni tan sols intentar-ho.

Des de CGT som i serem respectuosos amb la manera de funcionar de cada organització Sindical, però que no vulguen justificar la seua inacció dient que el que fem ho fem per penjar-nos medalles, primer ens movem, després s’aconsegueixen els objectius i finalment la medalla és per als treballadors i treballadores que som realment els que aconseguim amb la nostra lluita els anhelats objectius.

La CGT y la plataforma por la jubilación a los 60 años organiza una nueva jornada de lucha el 10 de abril a las 12.00 horas en Barcelona por la jubilación a los 60 años y la aplicación de los coeficientes reductores para los conductores profesionales urbanos e interurbanos de pasajeros y mercancías.

Desde el sindicato de transportes, comunicaciones y mar de CGT-València hemos organizado un autobús para asistir a esta manifestación y luchar por los derechos de las trabajadoras de un sector que necesita urgentemente de la aplicación de estas medidas.

Para venir con nosotros puedes llamar al teléfono 963834440 o acudir en nuestra sede sindical en la avenida del Cid, 154 de València. El autobús saldrá el día 10 de abril a las 6 de la mañana desde nuestra sede sindical.

CGT es la única Organización integrante de la Plataforma inicial que ha continuado con los acuerdos de las asambleas realizadas hasta la fecha. Desde CGT entendemos que es un objetivo claro y concreto y lo mejor que podemos plantear para nuestros mayores de ahora y los del futuro, recordamos que todos llevamos un viejo dentro.

Estamos convencidos, que aquellas Organizaciones que no ven esta movilización, pronto plantearán otras movilizaciones alternativas y que por supuesto también serán bienvenidas, puesto que de no hacerlo, se entendería que han abandonado esta lucha, rindiéndose sin ni siquiera intentarlo.

Desde CGT somos y seremos respetuoso con la manera de funcionar de cada organización Sindical, pero que no quieran justificar su inacción diciendo que lo que hacemos lo hacemos por colgarnos medallas, primero nos movemos, después se consiguen los objetivos y por último la medalla es para los trabajadores y trabajadoras que somos realmente los que conseguimos con nuestra lucha los anhelados objetivos.