L´habitatge és un dret, no un negoci!

Des de CGT València volem manifestar el nostre suport a les companyes i companys que estan acampades en la plaça de l’Ajuntament de València per a exigir l’accés universal i assequible a una vivenda digna.

En un context marcat per l’especulació immobiliària, la proliferació descontrolada de pisos turístics i l’increment inassumible del preu de les vivendes i de les rendes de lloguer, la classe treballadora es veu abocada a l’expulsió dels seus barris. El que hauria de ser un dret fonamental s’ha convertit en una mercaderia per al benefici de fons voltor, grans tenidors i rendistes.

A València i en general en tot l’Estat vivim una paradoxa insostenible: mentres els costos del lloguer i els preus del mercat immobiliari no paren de pujar impulsats per l’especulació, la turistificació i la voracitat de fons voltor i grans tenidors, la classe treballadora no pot fer front al lloguer d’una vivenda digna. Amb els salaris estancats i la inflació desbocada, destinem quasi la mitat dels nostres ingressos únicament a pagar un lloguer, dificultant un projecte de vida sostenible.

L’acampada per la vivenda representa la dignitat i la capacitat d’organització de la ciutadania front a l’egoisme d’uns pocs i a la inacció política. Animem a totes les companyes afiliades o no a la nostra organització a sumar-se, recolzar i acudir a les convocatòries i accions impulsades pel moviment per la vivenda.

Cap a la Vaga General!

Fora especuladors dels nostres barris!

Secretariat Permanent de la Federació Local de CGT-València

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.