Home / Acció Sindical / Els impagaments de salaris provoquen la vaga indefinida del personal de neteja dels jutjats de València

Els impagaments de salaris provoquen la vaga indefinida del personal de neteja dels jutjats de València

Una de les concentracions realitzades per la plantilla de Neteges del Complex 9 d'Octubre a València

Una de les concentracions realitzades per la plantilla de Neteges del Complex 9 d’Octubre a València

L’alarmant situació d’impagaments de l’empresa Neteges Raspeig ha portat a convocar una vaga indefinida als jutjats de València a partir del dia 3 de novembre.

Les treballadores de Neteja Raspeig segueixen afectades per l’alarmant situació d’impagaments de l’empresa. A dia d’avui continuen sense cobrar el salari de juliol, agost i setembre, i en breu arriba el venciment de la nòmina d’octubre. Aquest greu problema afecta les tres províncies del País Valencià ia Castella-la Manxa, per tant a aproximadament 2000 treballadores.
Les treballadores de neteja dels jutjats de València van decidir ahir convocar una vaga indefinida a partir del dia 3 de novembre i concentracions a la Ciutat de la Justícia de València els dies 28 i 29 d’octubre i el 3 i 4 de novembre de 10:30 a 11:30.

Paral · lelament a aquesta situació, les treballadores de neteja del Complex 9 d’octubre, porten més d’un mes de protestes contra les retallades i acomiadaments que l’Administració pretén realitzar.
La Confederació General del Treball exigeix que es respecten i milloren les condicions de les treballadores subcontractades i que, en cap cas, el Consell faça recaure la seua pèssima gestió sobre l’esquena dels més febles.