CGT recurre ante el Supremo la absolución de Jaraba

La Confederación General del Trabajo (CGT) ha interpuesto un recurso de casación ante el Tribunal Supremo contra la sentencia absolutoria de José Luis López Jaraba, exdirector de RTVV, dictada por la Audiencia Provincial de Valencia en relación con la contratación de un programa con la productora de José Luis Moreno.

El sindicato CGT ha interpuesto un recurso de casación ante el Tribunal Supremo contra la sentencia absolutoria de José Luis López Jaraba, exdirector de RTVV, dictada por la Audiencia Provincial de Valencia en el caso de un posible sobrecoste por la adquisición de un programa de la productora Alba Adriática de José Luis Moreno. Este recurso llega según la organización anarcosindicalista tras “la insistencia reiterada de CGT sobre la necesidad de recurrir por parte de las tres acusaciones que llegaron a juicio contra José Luis López Jaraba, por existir razones fundadas y sobradas para ello, como consideraron los abogados del Consell y de Compromís y la abogada de CGT, así como por la necesidad de compartir los riesgos ante la eventualidad de una condena en costas”.

CGT recuerda que “consiguió que se realizara una pericial judicial que confirmó unos sobrecostes de la producción de más de 1.300.000 euros”.

El recurso de casación de CGT se fundamenta en varios motivos que podrían llevar a una nulidad de las actuaciones y a repetir el juicio, ante lo que denuncia el sindicato como “graves irregularidades que han causado una evidente indefensión en el ejercicio de la acusación popular”.

La Abogacía del Consell también ha anunciado la interposición de recurso, pese a que varios medios de comunicación anunciaron que no iba a recurrir, no es el caso de Compromís que a pesar de las manifestaciones a lo largo del proceso sobre su determinación contra la corrupción en RTVV ha decidido no presentar recurso ante el Tribunal Supremo. Desde CGT informan que Rafa Xambó quien encabezaba la acusación particular de Compromís “ha anunciado su adhesión al recurso de casación de CGT y mantiene con firmeza su colaboración con el sindicato para llegar hasta el final en el caso”.

CGT recorre davant el Suprem l’absolució de Jaraba

La Confederació General del Treball (CGT) ha interposat un recurs de cassació davant el Tribunal Suprem contra la sentència absolutòria de José Luis López Jaraba, exdirector de RTVV, dictada per l’Audiència Provincial de València en relació amb la contractació d’ un programa amb la productorade José Luis Moreno.

El sindicat CGT ha interposat un recurs de cassació davant el Tribunal Suprem contra la sentència absolutòria de José Luis López Jaraba, exdirector d’RTVV, dictada per l’Audiència Provincial de València en el cas d’un possible sobrecost per l’adquisició d’un programa de la productora Alba Adriática de José Luis Moreno. Aquest recurs arriba segons l’organització anarcosindicalista després de “la insistència reiterada de CGT sobre la necessitat de recórrer per part de les tres acusacions que van arribar a judici contra José Luis López Jaraba, per existir raons fundades i sobrades per a això, com van considerar els advocats del Consell i de Compromís i l’advocada de CGT, així com per la necessitat de compartir els riscos davant l’eventualitat d’una condemna en costes”.

CGT recorda que “va aconseguir que es realitzara una pericial judicial que confirma uns sobrecostos de la producció de més d’1.300.000 euros”.

El recurs de cassació de CGT es fonamenta en diversos motius que podrien portar a una nul·litat de les actuacions i a repetir el judici, davant el que denuncia el sindicat com a “greus irregularitats que han causat una evident indefensió en l’exercici de l’acusació popular”.

L’Advocacia del Consell també ha anunciat la interposició de recurs, malgrat que diversos mitjans de comunicació van anunciar que no anava a recórrer, no és el cas de Compromís que malgrat les manifestacions al llarg del procés sobre la seua determinació contra la corrupció en RTVV ha decidit no presentar recurs davant el Tribunal Suprem. Des de CGT informen que Rafa Xambó qui encapçalava l’acusació particular de Compromís “ha anunciat la seua adhesió al recurs de cassació de CGT i manté amb fermesa la seua col·laboració amb el sindicat per a arribar fins al final en el cas”.