CGT Ford: Ningú pot creure’s que sobren 410 llocs de treball

El dia de hui ha donat començament el període de consultes del ERO presentat per la factoria Ford d’Almussafes que afectarà 410 treballadors de la planta. En aquesta primera presa de contacte la secció sindical de CGT li ha recordat a l’empresa que amb les càrregues de treball i la quantitat d’hores extres que s’estan realitzant hui dia “ningú que treballe en la planta pot creure’s que sobren 410 companys”.

La Confederació General del Treball li ha recordat a l’empresa, que justifica la necessitat d’aquest ERO en causes productives, pel descens de la demanda, que en aquests moments pràcticament ja estan produint 1.640 vehicles al dia.

CGT juntament amb la resta de sindicats, que també consideren “excessiu” el nombre d’acomiadaments previstos per l’empresa, han indicat a la multinacional que poden reduir-se considerablement aquestes baixes recol·locant a molts en la nova planta de bateries.

L’organització anarcosindicalista considera “imprescindible” que abans d’adoptar qualsevol mesura, es busquen “alternatives de recol·locació” i es produïsca una “disminució de les càrregues de treball” i indica que “qualsevol solució a la qual s’arribe haurà de passar necessàriament per la voluntarietat”.

CGT Ford: Nadie puede creerse que sobren 410 puestos de trabajo

El día de hoy ha dado comienzo el periodo de consultas del ERE presentado por la factoría Ford de Almussafes que afectará a 410 trabajadores de la planta. En esta primera toma de contacto la sección sindical de CGT le ha recordado a la empresa que con las cargas de trabajo y la cantidad de horas extras que se están realizando a día de hoy “nadie que trabaje en la planta puede creerse que sobren 410 compañeros”.

La Confederación General del Trabajo le ha recordado a la empresa, que justifica la necesidad de este ERE en causas productivas, por el descenso de la demanda, que en estos momentos prácticamente ya están produciendo 1.640 vehículos al día.

CGT junto con el resto de sindicatos, que también consideran “excesivo” el número de despidos previstos por la empresa, han indicado a la multinacional  que pueden reducirse  considerablemente estas bajas recolocando a muchos en la nueva planta de baterías.

La organización anarcosindicalista considera “imprescindible” que antes de adoptar cualquier medida, se busquen “alternativas de recolocación” y se produzca una “disminución de las cargas de trabajo” e indica que “cualquier solución a la que se llegue tendrá que pasar necesariamente por la voluntariedad”.