24-F: Judici Primavera Valenciana

ÚLTIMA HORA: JUDICI I CONCENTRACIÓ SUSPESA

El proper 24 de febrer es celebrarà a la «Ciutat de la Justícia» el judici als companys detinguts durant els successos del «Lluís Vives» o més coneguda com «Primavera València».

La primavera valenciana és el nom amb què es coneix a una sèrie de protestes esdevingudes a la ciutat de València, al llarg del mes de febrer de 2012. Van estar recolzades pel moviment estudiantil contra les retallades i la devaluació de l’ensenyament públic i, posteriorment, contra les actuacions policials que van reprimir als manifestants, de manera desmesurada, on les imatges de la brutalitat policial van donar la volta al món.
Avui 3 anys després d’aquells successos, es realitzarà el judici a diversos encausats, judici que anteriorment va ser suspès, per això el proper 24 de febrer a les 9:30 hores, estarem a la porta del jutjat acompanyant als nostres companys i companyes.

STOP IMPUNITAT
NO A LA BRUTALITAT POLICIAL
LLIBERTAT ENCAUSATS/ES


———————————————————————

24-F: Juicio Primavera Valenciana

El próximo 24 de Febrero se celebrara en la “Ciudad de la Justicia” el juicio a los compañeros detenidos durante los sucesos del “Luis Vives” o más conocida como “Primavera Valencia”.

La primavera valenciana es el nombre con que se conoce a una serie de protestas acontecidas en la ciudad de Valencia, a lo largo del mes de febrero de 2012. Estuvieron respaldadas por el movimiento estudiantil contra los recortes y la devaluación de la enseñanza pública y, posteriormente, contra las actuaciones policiales que reprimieron a los manifestantes, de manera desmesurada, donde las imágenes de la brutalidad policial dieron la vuelta al mundo.
Hoy 3 años después de aquellos sucesos, se realizara el juicio a varios encausados, juicio que anteriormente fue suspendido, por eso el próximo 24 de febrero a las 9:30 horas, estaremos en la puerta del juzgado acompañando a nuestros compañeros y compañeras.

STOP IMPUNIDAD
NO A LA BRUTALIDAD POLICIAL
LIBERTAD ENCAUSADOS/AS