Home / Actualitat / Milers de persones reclamen a València unes pensions dignes i públiques

Milers de persones reclamen a València unes pensions dignes i públiques

A partir de les 11h, una multitud va reclamar, partint de la plaça de l’Ajuntament de València i arribant fins a Delegació de Govern, la derogació de les reformes de les pensions de 2011 i 2013 i el manteniment del poder adquisitiu.

Així mateix, es va rebutjar la jubilació als 67 anys i els anys exigits per al cobrament de la pensió completa, que arribaran als 38´5 en 2025 de continuar així.

L’Assemblea de Pensionistes i Jubilades de CGT va participar-hi portant una pancarta reivindicativa que mostrem sota aquestes línies.

1. La tiranía de los Pastores
    es de vergüenza que las organizaciones sindicaleras toquen a rebato la víspera de la manifestación de los pensionistas y jubilados. Cuando hay una coordinadora estatal que es la única que está legitimada para hacerlo, esta gente del sindicalismo, si quieren jugar limpio les sugiero con toda la mala leche que soy capaz, de que si quieren participar o apoyar, lo razonable es sumarse sin ocupar espacios que no le pertenecen, ni hacer de una manifestación una oportunista exhibición de Banderías cuando sus banderías, tanto las sindicaleras como las del Partido Comunista se redujeron a no más de “cuatro gatos”. No es de recibo semejante marrullería, pues no es un problema exclusivo de ningún sindicato o partido, es un problema generalizado de casi nueve millones de jubilados y pensionista que se ven ninguneados por los controladores del voto. Ese es el problema.

Emili Justicia