http://1.bp.blogspot.com/-JkpU00XrXJc/T5kyiPtiaWI/AAAAAAAAFRQ/s081NZgUoew/s1600/fondocabecera.jpghttp://3.bp.blogspot.com/-Wx0CQeGVJTQ/TigRwrxpaNI/AAAAAAAADbE/lme0K3fEwaE/s1600/SOLIsRN+copia.png

http://4.bp.blogspot.com/-E0nFsluDNYE/TqNDIu2MjGI/AAAAAAAADv0/oMnCGBXV99Y/s1600/militansllibertaris.PNG
“La finalitat dels sindicats és fer la guerra als poderosos i no encabotar-se a fer política”. Emile Pouget

http://www.elgregario.org/local/cache-vignettes/L868xH400/Accion-sindical-0a7e7.jpg

Fotos: 19F Manifestació Combativa a València Contra la Reforma Laboral.

Impressionant manifestació en la ciutat de valència contra la reforma laboral del govern del PP. La manifestació a transcorregut amb normalitat i molt anim, amb gent de totes les edats, cridant consignes contra la reforma i els retalls socials, així com un clamorosa crida general per a la convocatòria d'una vaga.
 
El bloc anarcosindicalista de la CGT s'ha situat al marge del sindicalisme oficial, partia de la Plz Sant Agustí amb una hora de retard per l'aglutinació de manifestants que estaven paralitzats per la multitud.
A l'altura de plz de l'Ajuntament de València, s'ha produït un emotiva trobada entre companys i companyes del 15 M, al pas del bloc de CGT, amb víctors aplaudiments i alguns abraços, entre consignes combatives d'ambes parts.


Al pas de la C/ Les Barques, s'han corejat consignes contra els bancs i el capitalisme.


La manifestació acabe  amb la paraula d'Antonio Pérez, secretari de CGT del País Valencià, “recordant que açò és només el principi” i denunciant la brutalitat policial contra els estudiants en els últims dies, entre aplaudiments i consignes dels manifestants.

Text i Fotos CGT-València.


+ Fotos en la galeria de